30. Common white girl TAG

06:28

Heeej!

Na wstępie chciałabym przeprosić Was za moją długą nieobecność na blogu... Nie miałam od dłuższego czasu weny ani czasu na pisanie, szczerze mówiąc było mi ciężko zebrać siły i coś dla Was wrzucić, mam nadzieje, że mi wybaczycie ,ale obiecuje poprawie się.

Przygotowałam dla Was dzisiaj Common white girl TAG.Czy tylko dla mnie to jest takie rasistowskie?! Jakbym była ciemnoskóra to bym nie mogła odpowiedzieć na te pytania? Ludzie
... Hahaha



                                                                           Zaczynamy!


1.Ulubione picie ze Starbucks'a?

Mogę się Wam pochwalić, że w Starbucks'ie byłam aż raz haha, ale nie lubię kawy. Czasami próbuje bo myślę, że może teraz polubię, ale nadal nie.

2.Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?

Przygotowanie do szkoły? Ogarniam się ok.godziny może trochę dłużej haha. Na moje usprawiedliwienie to nie tak,że długo siedzę i się maluje hah ( ok.20 min). Najdłużej zajmuję mi zjedzenie śniadania.

3.Ile "selfies" robisz dziennie?

Różnie. Zależy od dnia, czasami od razu mi się udaje ładne, a czasami mogę zrobić 500 i dalej uważam, że to jeszcze nie to... ale staram się zawsze coś wrzucić albo na Snapchat'a albo na Instagram'a.

Mój Sanpchat - allice01 (Ruda76)





4.Ile masz followersów i zdjęć na Instagramie?

304 folllowersów haha.

Zapraszam na mojego Instagrama 


5.Używasz słów "LOL" i "OMG" na głos?   

Powiem szczerze, że tak. Haha. Nie mam z tym problemu, czasami tak szybciej i łatwiej.
Często w SMS'ach czy po prostu wiadomościach na Facebook'u.

6.Czy ubierasz  te same ubrania więcej niż jeden raz?

Nigdy! Jestem jak Paris Hilton ubieram bluzkę raz i szybciutko potem do kosza. Haha.
Oczywiście żartuję. Staram się nie zakładać tych samych ubrań w tygodniu, jak już w czymś byłam to staram się najwcześniej założyć to w następny np.wtorek.

7.Jesteś rasistką?

Nie. Jestem bardzo tolerancyjna. Uważam że to nie jest kogoś wina że na przykład urodził się ciemnoskóra i nie zasługuje taka osoba na gorsze traktowanie z takiego powodu.

8. Ile masz twiitów?

Nie mam twitter'a, nie ćwierkam haha.

9. Instagram vs Twiter vs Tumblr?

Zdecydowanie Instagram.


10.Jak spędzasz większość swojego czasu?

Teraz w wakacje?
Internet... przykre ale internet.

W roku szkolnym?
Nauka i spanie haha.

11. Kto jest  twoim ulubionym youtuberem?


Mam kilka ulubienic, ale jakbym miała wybrać to chyba...

Red Lipstick Monster

Littlemooonster96

Alex Mandostyle

Banshee teraz jako Zuzanna Borucka

MyLifeAsEva

MamaMiaMakeup


12. Jak często malujesz paznokcie ?

Uwielbiam je malować ale nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam je pomalowane, a spowodowane jest to stanem moich paznokci, są bardzo słabe , łamliwe.

13. Jesteś zakupoholiczką ?

Zdecydowanie tak. Uwielbiam chodzić po sklepach , tworzyć nowe Outfit'y.


14. Ile razy oglądałaś : Wredne dziewczyny?

Wiele razy. Nawet lubię ten film ale nie zalicza się on do moich ulubieńców.


15.Czy posiadasz dużo ubrań?

Niedawno musiałam dosłownie kupić sobie wszystkie ubrania ... myślę że mam sporo ubrań. Wiec Tak myślę że mam dosyć dużo ubrań.


16.Czy robisz zdjęcia przed jedzeniem ?


Jeśli moje jedzenie wygląda to robię ( bardzo rzadko).


17.Robisz makijaż codziennie?

Jeżeli wychodzę z domu do szkoły, do znajomych czy na zakupy to tak ale jak siedzę w domu albo idę do restauracji przed domem to zazwyczaj nie. Nienawidzę nakładać makijażu kiedy nie ma takiej potrzeby.

18.Jakie są twoje oceny ?

Większość to czwórki ;)


19.Jak zazwyczaj stylizujesz swoje włosy?


Najczęściej albo mam wysokiego koka albo rozpuszczone.


20.Czy zawsze wyglądasz wyjściowo?

W domu wyglądam gorzej niż bezdomny haha 
po do mu dresy i ciepła bluza ale kiedy wychodzę z domu zazwyczaj wyglądam elegancko i ładnie     ( a przynajmniej tak się staram)




To na tyle w tym TAGU mam nadzieję że Wam się podobało.
Zachęcam do komentowania i obserwowania bloga... to motywuje.

XOXO
                                                                              Uściski         
Alice

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Zostałaś nominowana do LBA
    http://dostepnadziewczyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tag z dość nietypową nazwą... :) Ja uwielbiam malować paznokcie, a kawy też nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń