28. Ulubione aplikacje na telefon !

08:58




Hejka !



Dzisiaj przygotowałam dla Was listę 14 ulubionych aplikacji na telefon !
Mam nadzieję , że post się Wam spodoba i przyda ! Bez zbędnego  przedłużania ... Zaczynamy !

Chciałabym również przypomnieć o KONKURSIE który trwa do końca miesiąca <3!


                                                                 Zaczynamy !


1. Snapchat 

Tej aplikacji chyba nie muszę przedstawiać ...
Robisz Sobie zdjęcie lub nagrywasz filmik ( max 10 sec ) ... Różne efekty , filtry ... Jeżeli wysyłasz zdjęcie lub filmik do znajomego , ma on możliwość zobaczenia tego tylko raz ... potem znika .
Możesz wstawić również na tak zwane ,, MY STORY " wtedy można odtwarzać kilka razy .


2. Instagram

Wrzucasz na swój profil zdjęcia lub filmik do 15  sec ...
Na początku nie specjalnie przepadałam za Instagramem ... nie widziałam w nim nic wielkiego , nie kręciło mnie to . Teraz jednak jestem uzależniona od tej aplikacji , staram się codziennie wrzucać jakąś fotkę ! tutaj

3. YouTube !

Kolejna aplikacja od której jestem uzależniona ...
Nie muszę chyba nic mówić ...

4. YouCam make up

Jest to aplikacja w której możecie poprawić swój wygląd na zdjęciu , dodając sobie fajny , dosyć naturalny makijaż . Czasami obrabiam Sobie w nim zdjęcia przed wrzuceniem ich na Instagrama !

5. Facebook & Messeneger

Tutaj nic nie muszę pisać :)

6. Spotify

Podobnie jak z Instagramem nie dostrzegałam na początku fenomenu tej aplikacji ... z czasem ją pokochałam i naprawdę polecam

7. Ipla & TVN player

Wieczorami lubię obejrzeć serial w łóżku na tablecie :)


8. Google tłumacz

Kiedy muszę coś szybko sprawdzić , a nie mam ani czasu ani chęci ... to jest moim wybawieniem .

9. Hello Talk

Jest to aplikacja gdzie zakładasz Sobie konto i piszesz z ludźmi po angielsku ... Nauka .

10.Shazam

Jest to świetna aplikacja , jeżeli na przykład słuchasz piosenki w radiu a nie znacie tytułu !

11. Vinage Lab

Kolejny edytor do zdjęć , który poprawia wygląd naszej twarzy .


12. Musical.ty

Ta aplikacja nie ma głębszego sensu ... jest muzyka , a wy ruszacie ustami :).

13.7 minut ćwiczenia

14.ESKA GO





Dziękuje za dotrwanie do końca ... mam nadzieję , że post Wam się podobał ...
Pamiętajcie o komentowaniu i zaobserwowaniu bloga <3

                                                                                                                                            Uściski
Alice.

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Większość z tych aplikacji uzywam :) nie wyobrażam sobie życia bez niektórych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie kilka aplikacji tez jest na moim telefonie :)
    http://mydreamand-i.blogspot.com/2016/04/co-warto-kupic-na-promocji-49-w.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość aplikacji używam Ale nie których nie i wypróbuję je❤

    OdpowiedzUsuń
  4. moja ulubioną jest chyba Wattpad, ale te niektóre, które wymieniłaś również uwielbiam :)

    http://pisanelukrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Snap i Instagram to mój must have na telefonie <3

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tak samo!
    snapchat to najlepsze co może być, tak bardzo uzależnia :)
    super ciekawy post!
    xmaalw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię snapchata i instagrama :)
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uwielbiam te aplikacje! Dorzuciałabym jeszcze Retricę :)

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam baaaardzo podobną listę. :D Tak się zastanawiam na ile to mój własny wybór i potrzeba a na ile kwestia tego, że wszyscy to mają i jakiś marketing online, który mi to zasugerował. Ale trzeba przyznać, że używam ich cały czas już od dawna. :)

    OdpowiedzUsuń